måndag, maj 19, 2008

Dagen efter...

Det är nästan ett dygn sen Ryssland vann VM-guld i ishockey och inga större sanningar har sett dagens ljus. Den enda sanning som jag lärt mig sen igår är att alla har inte samma smak som jag, detta gäller då i huvudsak filmen "Eternal sunshine on the spotless mind" som jag gillar väldigt mycket. Det är ju en Jim Carrey film med en mer allvarlig underton än vad som är vanligt när det gäller film som han är med i. Fast det ska ju sägas att jag inte har något större behov av att få folk som inte tycker som jag att tycka som jag, så jag låter det nog bero :p

3 kommentarer:

Sarha sa...

Fast jag gillade inte den heller första gången jag såg den. Man måste nog se den några gånger innan man helt förstår den, så var det iaf för mig. Å andra sidan menar jag att man måste se filmer flera gånger innan man kan säga om man tyckte den var bra eller inte, men så är jag en filmnörd också...

Martin sa...

Eftersom jag också är en filmnörd så är jag benägen att hålla med om att man ska se filmer mer än en gång för att verkligen kunna tycka att den är bra eller ej...

Och vad gäller "spotless... så tyckte jag ju om den redan första gången jag såg den men det är klart att den är lite krånglig första gången man ser den.

Fast samtidigt så vill ja ju att folk ska inse med en gång hur bra min filmsmak är :p

riksomengris sa...

Filmsmak, jag vet inte jag... Du gav ju tre korvar till senaste Piratesfilmen...