lördag, november 03, 2007

Drömkvinnan

Så här när hösten börjar röra sig långsamt mot vinter så brukar jag bli lite filosofisk och vad passar bättre att filosofera om än kvinnor? Eller ännu hellre drömkvinnan! Vem är hon, hur är hon, vad är hon eller existerar hon ens?
Det kanske var lättare när man var ung och man baserade hela tanken på drömkvinnan på hur stora bröst tjejerna hade eller hur snygga dom var (tjejerna alltså). Ju äldre man blir desto mer inser man att utseendet saknar betydelse. Storleken på en kvinnas bröst har inget med mitt välbefinnande att göra, det är hur hon är som person som gör det för mig. Jag kan ärligt säga att jag aldrig fallit för en kvinna som inte gett mig mental stimulans...... Ett annat stort plus är naturligtvis om hon ser vem jag är på riktigt och inte bara ser det alla ser, att hon ser under maskerna som man bär helt enkelt.

Sen måste man ju naturligtvis fråga sig om hon finns och var i sådant fall. Var exakt ska man leta, som en person som gillar att ströva i naturen så kanske skogen är det bästa stället, det ska dock sägas att det känns fel att glida fram till en kvinna i urskogen och säga "kommer du ofta hit?".
Fast det är klart man kanske inte inser vad eller vem drömkvinnan är förrän man haft och förlorat henne, men jag är ändå rätt säker på att hon finns där ute, jag är dock inte säker på att det är min drömkvinna som gör det.....

Inga kommentarer: