torsdag, februari 22, 2007

Rep

Idag repade vi och det känns egentligen inte som om vi kommer någonstans, eller det är inte riktigt sant vi närmar oss premiären en dag isänder. Den premiär som är ca tjugo dagar bort och ju närmare vi kommer desto gladare är jag att Sarha är regissör, hon har varit helt fantastisk i att hålla i saker och jag tror inte vi hade haft någon föreställning utan henne. Men men sånt är livet i Skövdespexet och det är bara att gilla läget. Nu ska jag bara försöka lära mig mina repliker och försöka att komma över min extrema nervositet när det gäller solosången jag ska sjunga.

Annars har jag tänkt en del på Howard K Stern eller Anna Nicoles man som han också kallas, han verkar verkligen vara en varm och sympatisk människa som bara såg till hustrus bästa. han är nog inte alls en lycksökare som bara är ute efter pengar!

Inga kommentarer: