måndag, april 28, 2008

Var? När? Hur?

Idag var jag på hemväg runt halv nio tiden så gick jag förbi mina föräldrars lägenhet och det var inget ljus tänt där vilket gjorde att jag började fundera på om det var idag som jag skulle hämtat min mamma på gamla sjukhuset efter hennes träningspass (hon hade inte varit glad om det var så för isof så skulle jag hämtat henne vid tre och nu var klockan som sagt halv nio). Jag tog mig snabbt hem till henne för att kolla så att det inte var det jag skulle gjort. Hon var hemma så det var det inte, imorgon ska jag dock hämta henne (hoppas att jag kommer igåg det bara)

Imorgon ja, då ska det ställas ut nomineringslådor till spexet, dessa kommer stå ute till den 6:e maj då dom tas in och kollas och alla nomineringar räknas. I år kan man också nominera genom mail....

Inga kommentarer: